slide_14.jpg

 

 

Olen miettinyt miksi mies niin kovin tuntee riittämättömyyden tunnetta. Siis hän on sanonut että tuntee ettei saa minua seksuaalisesti tyydytettyä. Asiahan ei pidä paikkaansa ja tämän hänelle aina sanonutkin. Olen sanonut että meillä on arkemme ja kuten elämässä aina tulee kausia kun jostain syystä ei vain rahkeet riitä panemiseen ja hänen ei silti pidä ottaa sitä asiaa noin vaikka itse itseäni hyväilenkin. Se johtuu vain siitä että haluan joskus olla vain itsenikin kanssa. Enkä vaadi heti sitä kyrpää tms. Että kainalo piisaa silloin ja muunlainen läheisyys.

Siittä varmaan kumpuaa jollain tapaa hänen fantasiansa että kaksi isoa mustaa kyrpää tulisi minua paneen niin että olisin kylläinen. Olen kysynyt että eikö iso valkokaluinen käy. Niin hän sanoi ettei kiihotu moisesta. Miettinyt olen sitten olisiko kyseessä sitten se että pelkää hieman et lähtisin sellaisen mukaan helpommin. Olen mieheltä tätä kysynyt mutta ei ole osannut vastata. En anna asian vaivata mieltäni ja olenkin asian sitten antanut olla. Uskon että mies asiasta puhuu kun saa jäsenneltyä sanoiksi.

Toki minullakin hetkiä jolloin olo että riitänkö minä miehelle. Nämä kumpuaa siitä että joskus ajattelen että en ole tarpeeksi kaunis tiukkapilluinen timmi ja ikääkin tulee enkä pääse enää parikymppiseksi millään. Ja tietty sellaisia naisia mies katselee eniten netissä ja huokailee ja selkeästi kiihoittuu. Samalla huomaan että niin teen minäkin. Siis en katso miehiä katson myös näitä naisia ja kiihoitun. 

Kuitenkin eniten katson kuitenkin ei niin timmejä kroppia vaan tavallisia ja isojakin. Kiihoitun miehissäkin ihan tavallisista miehistä. En niin treenatuista ja eikä ne isomulkkuisetkaan aina niin kiihoita. Vaan se on se kokonaisuus. Tässä asiassa kuitenkin vain ulkokuori kun sinne ihmisen sisään ei pääse kun on vain kuva/kuvia joita katsoa. 

Loppujen lopuksi kuitenkin näistä asioista keskusteltuamme pääsemme aina samaan lopputulemaan. Kunnon sykkivään ja välillä rajuunkin seksiin. 

Tästä saankin vaikka seuraavan aiheen seuraavaksi kerraksi eli rajumpi seksi.

l%C3%A4heisyys+l%C3%A4mmitt%C3%A4%C3%A4.