Niin kaikkihan seksiä "harrastavat" mutta sitä voi myös sitten harrastaa toisellakin tavalla. Ai miten. No tietysti ei vain aina kahden nätisti makuuhuoneen uumenissa pimeessä ja mahdollisimman hiljaa eikä pikanien. Tietysti pikapanotkin on kivoja en minä sitä sano. Siis tätä blogiahan kirjoittaa nainen. Mies kyllä on se harrastuksen toinen osapuoli mutta hän ei osallistu niin kirjoittamiseen mutta minä voin kyllä kirjoittaa joskus hänenkin ajatuksiaan mitä hän minulle ääneen puhuu. Ajatustenlukija kun en kuitenkaan millään muotoa ole.

Olemme tosiaan normaali duunaripariskunta joilla ihan normaalit arkiset huolet sekä haasteet. Meillä on muutakin elämää kuin seksi. Vaikka seksi aikalailla päivittäin ja useastikin päivässä (yössä) on mielessä. Olemme naimisissa ja on meillä lapsiakin. Koska lapset ovat sen ikäisiä se hieman hidastaa harrastustamme siinä muodossa jossa olemme sitä aloitelleet. Jaa niin seuraavaksi haluatte varmaan tietää mitä tarkoitan.

Minäpä yritän selittää niin että tajuaisin itsekin mitä olen selittämässä. Niin eli ensinnäkin sellainen kuin kimppaseksi. Niin olemme saaneet paristi kokeilla puolivahingossa kimppaa 2naista ja mies. Eli minä toinen nainen ja mieheni. Nautimme suunnattomasti. Kyllä me melkein pääsimme sitten erään pariskunnan kanssakin puuhaileen. Mies kuitenkin jostain syystä ei pystynytkään antaa minua toiselle miehelle.

Tämä ei minua haittaa. Hän kyllä haluaisi mutta ei vain pysty. No nyt joku kysyy että eikö ole hieman epäreilua. Minusta ei ollenkaan. Minulla on ollut enemmän elämäni aikana miehiä kuin hänellä naisia joten suon sen hänelle. Ja saan minäkin siitä  nautitntoa syvästi. Niin enkö pelkää että mies lähtisi vieraan mukaan. En, olemme puhuneetkin asiasta. Mieheni taitaa enempi pelätä minun lähtevän. Siitä voi johtua ettei tahdo minua toisen miehen pantavaksi. 

Noh, tässä oli vain hieman alkua. On paljon asioita joita käsittelen sitten yksittäin koska tästä tulisi muutoin liian pitkää tarinaa heti alkuun. Tulen aina ehtiessäni päivittämään tiuhempaan ja vähemmän tiuhempaan.